Podgląd szkolenia
Jak skutecznie budować wizerunek swojej firmy
To co dziś jest ważne dla klinik i lecznic weterynaryjnych to sięganie po najprostsze narzędzia marketingowe. Sztuką nie jest inwestowanie ogromnych pieniędzy, tylko testowanie wybranych metod i sprawdzanie ich efektywności. W palecie stosowanych narzędzi na pewno powinna znaleźć się komunikacja za pośrednictwem mediów społecznościowych. Celem głównym pozostaje taki dobór kanałów komunikacji z rynkiem by jak największej grupie docelowej przedstawić naszą niepowtarzalność i przekonać do wyjątkowej wartości jaką oferujemy.
Korzyści z warsztatu
Wiedza marketingowa, dzięki której Twoja firma szybko...
- Stanie się silną, rozpoznawalną marką
- Zbuduje większą wartość oferowanych produktów lub usług
- Przestanie konkurować tylko ceną
- Udoskonali swój model biznesowy
- Będzie generowała większe zyski
- Przyciągnie nowych klientów
- Poprawi swoją komunikację marketingową
Poznasz narzędzia, dzięki którym...
- Wyeksponujesz korzyści Twojej oferty, tak by klienci polubili sposób Twojej sprzedaży
- Błyskawicznie zareagujesz na potrzeby Twoich klientów
- Stworzysz standard obsługi klienta
- Oszczędzisz czas, energię i pieniądze
Otrzymasz informację zwrotną, dzięki której...
- Dowiesz się czego boją się klienci i jak redukować te obawy
- Zwiększysz zaangażowanie się klientów w Twoją markę
- Zbudujesz społeczność wokół swojej firmy
Program szkolenia
- Techniki budowania profesjonalnego wizerunku – czyli co jest ważne dla współczesnego klienta
- Jak wykorzystując media społecznościowe zwiększać zaangażowanie klientów
- Który z dostępnych kanałów socialowych wybrać do komunikacji z klientami
- Znaczenie innowacyjności w podejściu do obsługi klienta
- Diagnoza marki – czyli marka z punktu widzenia klienta
- Opowieści marek – idea marketingu narracyjnego
- Jak wyeksponować unikalność swojej oferty
- Jaka jest Twoja przewaga konkurencyjna i dlaczego warto ją podkreślać
- Pozwól klientom zaangażować się w Twoją markę
Metoda szkolenia
60% czasu szkolenia - warsztaty i ćwiczenia
40% czasu szkolenia - teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia
- Metoda seminaryjno – warsztatowa
- Interakcja z uczestnikami
- Studia przypadków
- Warsztaty z kamerą
- Gry sytuacyjne
- Dyskusje moderowane
- Dynamiczne ćwiczenia
- Autoprezentacja i odgrywanie ról.