Jak skutecznie budować wizerunek swojej firmy

Stosowanie powszechnych narzędzi marketingowych nie idących w parze z wysokim kosztem. Dobór kanałów komunikacji aby dotrzeć do jak największej ilości osób.

Podgląd szkolenia

Vetoquinol - A sign of passion

Jak skutecznie budować wizerunek swojej firmy

To co dziś jest ważne dla klinik i lecznic weterynaryjnych to sięganie po najprostsze narzędzia marketingowe. Sztuką nie jest inwestowanie ogromnych pieniędzy, tylko testowanie wybranych metod i sprawdzanie ich efektywności. W palecie stosowanych narzędzi na pewno powinna znaleźć się komunikacja za pośrednictwem mediów społecznościowych. Celem głównym pozostaje taki dobór kanałów komunikacji z rynkiem by jak największej grupie docelowej przedstawić naszą niepowtarzalność i przekonać do wyjątkowej wartości jaką oferujemy.

Korzyści z warsztatu

Wiedza marketingowa, dzięki której Twoja firma szybko...

  • Stanie się silną, rozpoznawalną marką
  • Zbuduje większą wartość oferowanych produktów lub usług
  • Przestanie konkurować tylko ceną
  • Udoskonali swój model biznesowy
  • Będzie generowała większe zyski
  • Przyciągnie nowych klientów
  • Poprawi swoją komunikację marketingową

Poznasz narzędzia, dzięki którym...

  • Wyeksponujesz korzyści Twojej oferty, tak by klienci polubili sposób Twojej sprzedaży
  • Błyskawicznie zareagujesz na potrzeby Twoich klientów
  • Stworzysz standard obsługi klienta
  • Oszczędzisz czas, energię i pieniądze

Otrzymasz informację zwrotną, dzięki której...

  • Dowiesz się czego boją się klienci i jak redukować te obawy
  • Zwiększysz zaangażowanie się klientów w Twoją markę
  • Zbudujesz społeczność wokół swojej firmy

Program szkolenia

  1. Techniki budowania profesjonalnego wizerunku – czyli co jest ważne dla współczesnego klienta
  2. Jak wykorzystując media społecznościowe zwiększać zaangażowanie klientów
  3. Który z dostępnych kanałów socialowych wybrać do komunikacji z klientami
  4. Znaczenie innowacyjności w podejściu do obsługi klienta
  5. Diagnoza marki – czyli marka z punktu widzenia klienta
  6. Opowieści marek – idea marketingu narracyjnego
  7. Jak wyeksponować unikalność swojej oferty
  8. Jaka jest Twoja przewaga konkurencyjna i dlaczego warto ją podkreślać
  9. Pozwól klientom zaangażować się w Twoją markę

Metoda szkolenia

60% czasu szkolenia - warsztaty i ćwiczenia
40% czasu szkolenia - teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia

  • Metoda seminaryjno – warsztatowa
  • Interakcja z uczestnikami
  • Studia przypadków
  • Warsztaty z kamerą
  • Gry sytuacyjne
  • Dyskusje moderowane
  • Dynamiczne ćwiczenia
  • Autoprezentacja i odgrywanie ról.


Szkolenie kierowane jest wyłącznie do właścicieli lub pracowników lecznic weterynaryjnych.

Akademia biznesu weterynaryjnego

Polecane szkolenia

Wybierz z poniższej listy szkolenie, w którym chciałbyś wziąć udział i zapisz się na jeden z dostępnych terminów.