Podgląd szkolenia
Sprzedaż produktów i usług w lecznicy weterynaryjnej | cz.2: Jak sobie radzić w sytuacjach trudnych
Kliniki i lecznice dla zwierząt potrzebują metod i narzędzi niezbędnych do budowania pozycji rynkowej. Podczas warsztatu omówimy zagadnienia, które wpływają na rozwój relacji z klientem. Powiemy o tym co jest ważne dla różnych typów klientów, Wykorzystamy elektroniczne narzędzia do budowania lojalności i wypracujemy schemat rozmowy, przydatny w kontaktach z "trudnym" klientem.
Korzyści z warsztatu
Wiedza i umiejętności, dzięki którym...
- Rozwiniesz umiejętności postrzegania sytuacji z perspektywy Klienta i jego potrzeb
- Każde negocjacje będziesz kończyć ze skutkiem win-win
- Udoskonalisz zdolności związane z prowadzeniem i kontrolą rozmowy handlowej
- Wykształcisz umiejętność prawidłowego reagowania na sytuacje trudne w kontakcie z Klientem
Poznasz narzędzia, dzięki którym...
- Wykorzystasz CRM do kreowania skutecznych strategii komunikacyjnych
- Wyeksponujesz korzyści Twojej oferty, tak by klienci polubili sposób Twojej sprzedaży
- Opanujesz technikę radzenia sobie z w trudnych sytuacjach
- Stworzysz standard obsługi klienta
- Oszczędzisz czas, energię i pieniądze
Otrzymasz informację zwrotną, dzięki której...
- Rozwiniesz umiejętność budowania pozytywnego nastawienia i komunikowania w procesie handlowym
- Poprawisz umiejętności sprzedażowe
- Udoskonalisz umiejętności perswazji
- Dowiesz się jak budować swój autorytet
- Rozwiniesz umiejętności interpersonalne
Program szkolenia
- Rola i znaczenie standardów obsługi klienta w budowaniu pozycji rynkowej
- Dopasowanie przebiegu rozmowy do typu klienta
- Słowa, które sprzedają i które nie sprzedają – perswazja w praktyce handlowej
- Jak prawidłowo wykorzystać telefon w obsłudze klienta
- Jak radzić sobie z zastrzeżeniami klientów
- Jak pokonywać trudne sytuacje w obsłudze klienta
Metoda szkolenia
60% czasu szkolenia - warsztaty i ćwiczenia
40% czasu szkolenia - teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia
- Metoda seminaryjno – warsztatowa
- Interakcja z uczestnikami
- Studia przypadków
- Warsztaty z kamerą
- Gry sytuacyjne
- Dyskusje moderowane
- Dynamiczne ćwiczenia
- Autoprezentacja i odgrywanie ról.