Sprzedaż produktów i usług w lecznicy weterynaryjnej

Podczas warsztatu omówimy zagadnienia, które wpływają na budowanie, rozwój i wzmacnianie więzi z klientem oraz działania operacyjne związane ze sprzedażą.

Podgląd szkolenia

Vetoquinol - A sign of passion

Sprzedaż produktów i usług w lecznicy weterynaryjnej | cz.2: Jak sobie radzić w sytuacjach trudnych

Kliniki i lecznice dla zwierząt potrzebują metod i narzędzi niezbędnych do budowania pozycji rynkowej. Podczas warsztatu omówimy zagadnienia, które wpływają na rozwój relacji z klientem. Powiemy o tym co jest ważne dla różnych typów klientów, Wykorzystamy elektroniczne narzędzia do budowania lojalności i wypracujemy schemat rozmowy, przydatny w kontaktach z "trudnym" klientem.

Korzyści z warsztatu

Wiedza i umiejętności, dzięki którym...

  • Rozwiniesz umiejętności postrzegania sytuacji z perspektywy Klienta i jego potrzeb
  • Każde negocjacje będziesz kończyć ze skutkiem win-win
  • Udoskonalisz zdolności związane z prowadzeniem i kontrolą rozmowy handlowej
  • Wykształcisz umiejętność prawidłowego reagowania na sytuacje trudne w kontakcie z Klientem

Poznasz narzędzia, dzięki którym...

  • Wykorzystasz CRM do kreowania skutecznych strategii komunikacyjnych
  • Wyeksponujesz korzyści Twojej oferty, tak by klienci polubili sposób Twojej sprzedaży
  • Opanujesz technikę radzenia sobie z w trudnych sytuacjach
  • Stworzysz standard obsługi klienta
  • Oszczędzisz czas, energię i pieniądze

Otrzymasz informację zwrotną, dzięki której...

  • Rozwiniesz umiejętność budowania pozytywnego nastawienia i komunikowania w procesie handlowym
  • Poprawisz umiejętności sprzedażowe
  • Udoskonalisz umiejętności perswazji
  • Dowiesz się jak budować swój autorytet
  • Rozwiniesz umiejętności interpersonalne

Program szkolenia

  1. Rola i znaczenie standardów obsługi klienta w budowaniu pozycji rynkowej
  2. Dopasowanie przebiegu rozmowy do typu klienta
  3. Słowa, które sprzedają i które nie sprzedają – perswazja w praktyce handlowej
  4. Jak prawidłowo wykorzystać telefon w obsłudze klienta
  5. Jak radzić sobie z zastrzeżeniami klientów
  6. Jak pokonywać trudne sytuacje w obsłudze klienta

Metoda szkolenia

60% czasu szkolenia - warsztaty i ćwiczenia
40% czasu szkolenia - teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia

  • Metoda seminaryjno – warsztatowa
  • Interakcja z uczestnikami
  • Studia przypadków
  • Warsztaty z kamerą
  • Gry sytuacyjne
  • Dyskusje moderowane
  • Dynamiczne ćwiczenia
  • Autoprezentacja i odgrywanie ról.


Szkolenie kierowane jest wyłącznie do właścicieli lub pracowników lecznic weterynaryjnych.

Akademia biznesu weterynaryjnego

Polecane szkolenia

Wybierz z poniższej listy szkolenie, w którym chciałbyś wziąć udział i zapisz się na jeden z dostępnych terminów.