Podgląd szkolenia
Tajniki budowania dobrego zespołu
W biznesie jakość i tempo rozwoju firmy w dużej mierze zależy od ludzi jakich zatrudniamy. Aby w pełni wykorzystać potencjał jaki tkwi w naszych pracownikach musimy stać się dla nich liderem i zarządzać nimi. Ludzie są bardziej efektywni w działaniu, gdy wiedzą czego się od nich oczekuje znają swoje cele i posiadają wszystkie niezbędne narzędzia do wykonania swojej pracy. Wiedzą, że ich praca jest doceniana, a sami czują się zmotywowani do jej wykonania.
Korzyści z warsztatu
Wiedza i umiejętności, dzięki którym...
- Dowiesz się jakim typem szefa jesteś i jak to wpływa na Twój styl zarządzania
- Poznasz typy osobowości i przekonasz się jak ich znajomość ułatwi Ci pracę z ludźmi
- Zatrudnisz do swojego zespołu lojalnych i zaangażowanych ludzi dzięki precyzyjnemu określeniu profilu idealnego kandydata
- Dowiesz się jakie są reguły efektywnego delegowania zadań tak by były realizowane zgodnie z Twoją intencją
- Przekonasz się, że dobrze przeprowadzona rozmowa okresowa stanowi paliwo do rozwoju Twojego zespołu
- Wybierzesz i zastosujesz te metody motywacji, które przynoszą najlepsze wyniki dla Twoich ludzi
Poznasz narzędzia, dzięki którym...
- Będziesz w sposób naturalny dążył do rozwoju współpracy
- W sposób asertywny i skuteczny potrafił bronić interesów firmy
- Dzięki lepszej komunikacji zaoszczędzisz swój czas i energię
- Polubisz standardy obsługi klienta i z przekonaniem przekażesz je członkom swojego zespołu
- Nauczysz się pracować z checklistą na każdym obszarze zarządzania
Otrzymasz informację zwrotną, dzięki której...
- Dowiesz się jak budować swój autorytet
- Rozwiniesz umiejętności interpersonalne
- Dowiesz się jakim typem mendżera jesteś i jak to skutecznie wykorzystać
- Udoskonalisz swój styl komunikacji werbalnej, staniesz się bardziej konkretny i rzeczowy
- Zaczniesz budować zwycięski zespół w oparciu o skuteczną rekrutację i ocenę okresow
Program szkolenia
- Jakim typem szefa jesteś i jaki ma to wpływ na Twój sposób zarządzania
- Jak przeprowadzić skuteczną rekrutację w firmie na stanowiska związane ze sprzedażą i obsługą klienta
- Jak skutecznie wyznaczać zadania, wspierać ich realizacje i kontrolować postępy
- Wizerunek lidera – dlaczego warto go budować i jak to robić skutecznie
- Ocena okresowa wg jasnych kryteriów elementem budowania siły zespołu
- Automotywacja i motywacja czyli skąd czerpać moc by motywować siebie i członków zespołu do wytrwałości w realizacji zadań
- Jak różnice w sposobie komunikacji wpływają na jej efektywność
- Wzmocnienie wypowiedzi przez eliminację słów ją osłabiających
- Jak wprowadzić dobry system wynagradzania w sprzedaży
- Jak szkolić i motywować pracowników zajmujących się sprzedażą i obsługą klienta
Metoda szkolenia
60% czasu szkolenia - warsztaty i ćwiczenia
40% czasu szkolenia - teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia
- Metoda seminaryjno – warsztatowa
- Interakcja z uczestnikami
- Studia przypadków
- Warsztaty z kamerą
- Gry sytuacyjne
- Dyskusje moderowane
- Dynamiczne ćwiczenia
- Autoprezentacja i odgrywanie ról.