Tajniki budowania dobrego zespołu

W tym szkoleniu rozważymy temat kierowania pracą ludzi tworzących firmę, co trzeba robić, aby pracownicy byli bardziej efektywni w dążeniu do stawianych celów.

Podgląd szkolenia

Vetoquinol - A sign of passion

Tajniki budowania dobrego zespołu

W biznesie jakość i tempo rozwoju firmy w dużej mierze zależy od ludzi jakich zatrudniamy. Aby w pełni wykorzystać potencjał jaki tkwi w naszych pracownikach musimy stać się dla nich liderem i zarządzać nimi. Ludzie są bardziej efektywni w działaniu, gdy wiedzą czego się od nich oczekuje znają swoje cele i posiadają wszystkie niezbędne narzędzia do wykonania swojej pracy. Wiedzą, że ich praca jest doceniana, a sami czują się zmotywowani do jej wykonania.

Korzyści z warsztatu

Wiedza i umiejętności, dzięki którym...

  • Dowiesz się jakim typem szefa jesteś i jak to wpływa na Twój styl zarządzania
  • Poznasz typy osobowości i przekonasz się jak ich znajomość ułatwi Ci pracę z ludźmi
  • Zatrudnisz do swojego zespołu lojalnych i zaangażowanych ludzi dzięki precyzyjnemu określeniu profilu idealnego kandydata
  • Dowiesz się jakie są reguły efektywnego delegowania zadań tak by były realizowane zgodnie z Twoją intencją
  • Przekonasz się, że dobrze przeprowadzona rozmowa okresowa stanowi paliwo do rozwoju Twojego zespołu
  • Wybierzesz i zastosujesz te metody motywacji, które przynoszą najlepsze wyniki dla Twoich ludzi

Poznasz narzędzia, dzięki którym...

  • Będziesz w sposób naturalny dążył do rozwoju współpracy
  • W sposób asertywny i skuteczny potrafił bronić interesów firmy
  • Dzięki lepszej komunikacji zaoszczędzisz swój czas i energię
  • Polubisz standardy obsługi klienta i z przekonaniem przekażesz je członkom swojego zespołu
  • Nauczysz się pracować z checklistą na każdym obszarze zarządzania

Otrzymasz informację zwrotną, dzięki której...

  • Dowiesz się jak budować swój autorytet
  • Rozwiniesz umiejętności interpersonalne
  • Dowiesz się jakim typem mendżera jesteś i jak to skutecznie wykorzystać
  • Udoskonalisz swój styl komunikacji werbalnej, staniesz się bardziej konkretny i rzeczowy
  • Zaczniesz budować zwycięski zespół w oparciu o skuteczną rekrutację i ocenę okresow

Program szkolenia

  1. Jakim typem szefa jesteś i jaki ma to wpływ na Twój sposób zarządzania
  2. Jak przeprowadzić skuteczną rekrutację w firmie na stanowiska związane ze sprzedażą i obsługą klienta
  3. Jak skutecznie wyznaczać zadania, wspierać ich realizacje i kontrolować postępy
  4. Wizerunek lidera – dlaczego warto go budować i jak to robić skutecznie
  5. Ocena okresowa wg jasnych kryteriów elementem budowania siły zespołu
  6. Automotywacja i motywacja czyli skąd czerpać moc by motywować siebie i członków zespołu do wytrwałości w realizacji zadań
  7. Jak różnice w sposobie komunikacji wpływają na jej efektywność
  8. Wzmocnienie wypowiedzi przez eliminację słów ją osłabiających
  9. Jak wprowadzić dobry system wynagradzania w sprzedaży
  10. Jak szkolić i motywować pracowników zajmujących się sprzedażą i obsługą klienta

Metoda szkolenia

60% czasu szkolenia - warsztaty i ćwiczenia
40% czasu szkolenia - teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia

  • Metoda seminaryjno – warsztatowa
  • Interakcja z uczestnikami
  • Studia przypadków
  • Warsztaty z kamerą
  • Gry sytuacyjne
  • Dyskusje moderowane
  • Dynamiczne ćwiczenia
  • Autoprezentacja i odgrywanie ról.


Szkolenie kierowane jest wyłącznie do właścicieli lub pracowników lecznic weterynaryjnych.

Akademia biznesu weterynaryjnego

Polecane szkolenia

Wybierz z poniższej listy szkolenie, w którym chciałbyś wziąć udział i zapisz się na jeden z dostępnych terminów.