Sprzedaż produktów i usług w lecznicy weterynaryjnej

Podczas warsztatu omówimy zagadnienia, które wpływają na budowanie, rozwój i wzmacnianie więzi z klientem oraz działania operacyjne związane ze sprzedażą.

Podgląd szkolenia

Vetoquinol - A sign of passion

Sprzedaż produktów i usług w lecznicy weterynaryjnej | cz.1: Jak skutecznie budować kontakt z klientem

Kliniki i lecznice dla zwierząt potrzebują metod i narzędzi niezbędnych do budowania pozycji rynkowej. Podczas warsztatu omówimy zagadnienia, które wpływają na budowanie, rozwój i wzmacnianie więzi z klientem. Skupimy się też na działaniach operacyjnych związanych ze sprzedażą. Jak eksponować produkt i zwiększyć jego sprzedaż i w jaki sposób stosować cross-selling i up-seling w Państwa lecznicy.

Korzyści z warsztatu

Wiedza i umiejętności, dzięki którym...

  • Wzmocnisz swoją pozycje rynkową
  • Zmienisz swoje nastawienie do procesu sprzedaży
  • Rozwiniesz umiejętności postrzegania sytuacji z perspektywy Klienta i jego potrzeb
  • Zwiększysz skuteczność kontaktów sprzedażowych
  • Udoskonalisz zdolności związane z prowadzeniem i kontrolą rozmowy handlowej

Poznasz narzędzia, dzięki którym...

  • Wyeksponujesz korzyści Twojej oferty, tak by klienci polubili sposób Twojej sprzedaży
  • Błyskawicznie zareagujesz na potrzeby Twoich klientów
  • Oszczędzisz czas, energię i pieniądze.

Otrzymasz informację zwrotną, dzięki której...

  • Poprawisz umiejętności sprzedażowe.
  • Rozwiniesz umiejętność budowania pozytywnego nastawienia i komunikowania w procesie handlowym
  • Dowiesz się jak budować swój autorytet
  • Rozwiniesz umiejętności interpersonalne

Program szkolenia

  1. Techniki budowania profesjonalnego wizerunku – czyli co jest ważne dla współczesnego klienta
  2. Produkt / usługa czy relacja – co stanowi podstawę w procesie pozyskiwania klientów
  3. Rozpoznawanie potrzeb klientów i sposoby ich zaspakajania
  4. Daj się polubić używając w kontaktach z klientem właściwego języka - języka korzyści
  5. Komunikacja niewerbalna, czyli co mówi nasze ciało
  6. Cross-selling i up-selling

Metoda szkolenia

60% czasu szkolenia - warsztaty i ćwiczenia
40% czasu szkolenia - teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia

  • Metoda seminaryjno – warsztatowa
  • Interakcja z uczestnikami
  • Studia przypadków
  • Warsztaty z kamerą
  • Gry sytuacyjne
  • Dyskusje moderowane
  • Dynamiczne ćwiczenia
  • Autoprezentacja i odgrywanie ról.


Szkolenie kierowane jest wyłącznie do właścicieli lub pracowników lecznic weterynaryjnych.

Akademia biznesu weterynaryjnego

Polecane szkolenia

Wybierz z poniższej listy szkolenie, w którym chciałbyś wziąć udział i zapisz się na jeden z dostępnych terminów.